Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endurance een meer ondiepe uitgelekte
Zoals het nu is, zie ik ze als zeer vergelijkbare gereedschappen met net iets andere achtergronden. De N3 loopt behoorlijk goed, past goed en werkt zoals geadverteerd, maar brengt niets nieuws op tafel, en blaast me op geen enkel niveau weg. Uiteindelijk denk ik dat ik nog steeds waarschijnlijk met de N2 mee zou gaan om het verschil tussen de Nike Air Max 98 Femme N1 en de N3 te delen en ervoor te zorgen dat het me het beste van beide modellen oplevert. Sinds de herziening hiervan heeft Pearl Izumi aangekondigd dat ze hun run-divisie moeten sluiten. Absoluut een interessante zet van PI en in veel opzichten triest om ze te zien verdwijnen. Ik was vorig jaar aangenaam verrast door de North Face Ultra MT, die een geweldig ontwerp in de bergen had en de eerste schoen was met de, toen nog nieuwe, Vibram Megagrip. rubbersamenstelling, dat is fantastisch. Toen ik zag dat de Ultra Endurance een meer ondiepe uitgelekte buitenzool zou hebben met Megagrip op een meer afgerond Adidas EQT Support ADV Womens platform, was ik best opgewonden om de resultaten te testen. Het zou EVA, rockplaat (North Face noemt het een slangeplaat) en midden op de weg 8 mm druppel hebben ingespoten. Blijkt dat ze niet mee konden gaan met de ge?njecteerde EVA (dat of het is echt slecht schuim) en het bevat in plaats daarvan gewoon een generiek laagwaardig EVA-materiaal dat in belangrijke mate afbreuk doet aan de schoen. Nike Air Max Thea Mujer Deze schoen loopt erg dood voor mij en het is zo jammer! In deze dag, kun je gewoon niet wegkomen met die lage kwaliteit schuim en hopen lopers het niet op. Ten tweede Adidas ZX 750 Womens voelt de stenen plaat letterlijk aan alsof ze het vergeten zijn. De schoen voelt dunner en minder beschermend aan dan vele andere schoenen die ik dit jaar heb geprobeerd, maar met een gewicht van 11,4 ounce slaat dit gewoon nergens op. Ze moeten de rotsplaat flink opstropen om de schoen wat structuur en bescherming te geven. Het bovendeel is eigenlijk enigszins fatsoenlijk passend, hoewel, betwistbaar lager volume voor de meeste mensen voor het type eindgebruik waar het op de markt voor is (lange trailruns). De buitenzool is het enige lichtpuntje met een geweldig ontwerp en natuurlijk geweldige rubbercompound.Nike Air Max 90 Hombre De schoen hoeft niet zomaar te worden weggegooid en is in een versie 2 volledig te redden als ze het schuim kunnen opwaarderen en de rotsplaat op kunnen vijzelen ... misschien kan het haar hier en daar wat lichter worden en een iets grotere toebox-hoogte hebben, het kan echt een lieve kleine schoen. Zoals het is, Nike Air Max 90 Womens Black kan ik het niet echt aanbevelen, behalve voor casual wandelen of zoiets.
Antworten

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste